Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΣΚΑΦΗ HANNIBAL - ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΙΛΩΝ


Αξιότιμε κύριε,

Ψάχνοντας για τα σκάφη Hannibal, έπεσα πάνω στο σάιτ σας και τη συνέντευξη του κου Αννίβα που έχετε δημοσιεύσει.

Επειδή έχω γνωρίσει τον κο Αννίβα και τυχαίνει να έχω εμπλοκή με 4 (!) σκάφη Hannibal (3 8μετρα κ ένα 10μετρο), θα ήθελα να δημοσιεύσουμε τη συνέντευξή του ιδιαίτερου και δημιουργικού αυτού Έλληνα περαιτέρω στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο blog ενός ανθρώπου που σε όλη του την επαγγελματική ζωή υποστήριζε κάθε τι ελληνικό στο χώρο της τεχνολογίας και όχι μόνο, του Kώστα Καββαθά... (http://kavvathas.wordpress.com/) . Θα ενδιαφέρει κι άλλους να μάθουν για την ιστορία του κου Αννίβα και ειδικά τους νέους, γιατί ο κος Αννίβας δημιούργησε σε ένα τομέα (που η Ελλάδα θα έπρεπε να διαπρέπει), μια εποχή που ήταν δύσκολη όπως η σημερινή (κι ακόμα πιό δύσκολη).

Λοιπόν, αν είστε σύμφωνος να δημοσιευτεί το link του blog σας και η συνέντευξη στο blog του κου Καββαθά, απλά επικοινωνήστε μαζί του, στο μέιλ του: pilot@techlink.gr (του προώθησα αυτό το μήνυμα).


---------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ μου Κύριε,


Με μεγάλη μου έκπληξη και τελείως τυχαία βρέθηκα στην ιστοσελίδα σας και ακόμα με μεγαλύτερη έκπληξη είδα την αγγελία μου που είχα δόση σε άλλη ιστοσελίδα.
Ασφαλώς και θα σας ευχαριστήσω γι αυτό αλλά πρώτα θα ήθελα να σας πω ότι πρώτη φορά συναντώ -ιντερνετικά- άνθρωπο που να είναι ερωτευμένος με τα HANNIBAL. Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά  τα κείμενα σας δείχνουν ότι αγαπάτε αυτά τα σκάφη πάρα-πολύ και δεν έχετε καθόλου άδικο. Όποιος έχει χειριστεί αυτά τα σκάφη δεν τα αλλάζει με τίποτα.
Εγώ όμως αναγκάζομε λόγω ηλικίας να εγκαταλείψω το σκαφάκι μου μια και οι δυνάμεις μου δεν μου επιτρέπου τα τράβα – βαλε – βγάλε κλπ γιατί μετά πρέπει να τεζάρω για κάνα-δυο μέρες να πάρω δυνάμεις.


Ευχαριστώ πολύ
Ι. Πίττας



ΖΗΤΗΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ HANNIBAL

Καταρχάς συγχαρητήρια για το ωραίο blog. Αν υπάρχει η δυνατότητα θα ήθελα να δημοσιευτεί μια αγγελία ζήτησης Hannibal 4.55 ή 5.30 με ή χωρίς (κατα προτίμηση χωρίς) μηχανή. Στοιχεία επικοινωνίας αυτό το email  papadakn@gmail.com και το κινητό 6947-273722.

Φιλικά


Papadakis Nikos
--------------------------------------------------------------------------------------


ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ 29/9/2009 (Απο τον Νίκο)

ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΝΙΒΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ HANNIBAL ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΑ HANNIBAL, ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ 1970 ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ,
ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΜΕΡΑΚΙ, ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!

ΕΠΙΣΗΣ Η ΓΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ
Ν.Τ.U.A SERIES ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΟΠΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,

ΝΙΚΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ

Φίλε Νίκο,

Ευχαριστώ για την παρατήρησή σου.
Και εγώ έχω χρόνια Hannibal και τα γνωρίζω πολύ καλά, με καλό αλλά και με κακό καιρό.
Πιστεύω μπορώ να τα εκτιμήσω περισσότερο γιατί ασχολούμαι 20 χρόνια επαγγελματικά με σκάφη.
Ευχαριστώ,

Πάνος 

1 σχόλιο:

  1. Έκπληκτος διάβασα το αίτημα του κ. Κώστα Καββαθά να αναδημοσιεύσει την συνέντευξη του κ. Αννίβα Αρτέμη. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, όμως, την συγκεκριμένη συνέντευξη μου είχε παραχωρήσει ο κ. Αννίβας τον Απρίλιο του 2011. Συνεπώς θα με ενδιέφερε να γνωρίζω πώς αντιδράσατε και τι απαντήσατε στον κ. Καββαθά.

    Φιλικά
    Ιωσήφ Παπαδόπουλος

    ΥΓ Σε λίγες ημέρες θα δημοσιευτεί στο διαδικτυακό περιοδικό μου και η συνέντευξη που μου έδωσε προσφάτως ο κ. Απόλλων Αρτέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
E-MAIL: boat.hannibal@gmail.com
Προσαρμοσμένη αναζήτηση
Bookmark and Share